KONUŞMALIYDIM GERÇEKLERİ ISLATARAK

http://www.serapersoy.com/konusmaliydim-gercekleri-islatarak/

KONUŞMALIYDIM GERÇEKLERİ ISLATARAK

''Çok uzak gidecektin bu defa. Sırtlayacaktın yılları, çökecekti ruhun. Mazin hazırdı bir önceki akşamdan; buruşmuş sevdaların yüreğinde darmadağın...
Gardıroptaki siyah askılar çıplak kalmış. Terle tenin harmanlanmış kokusu, bedenle vedalaşınca sahipsiz...
Sessizdik. Geçen her saatle lüzumsuzlaşan gece, zemherinin ürkütücü sessizliğinde... Ağustosa yakışmayan bir sükunet! Sokaklar nefessiz! Gitarını yaslarken duvara biraz ses verdi, biraz titredi, hepsi bu. Yine sessizlik...
Elindeki küçük bir kağıt parçası oyuncağın oldu gidene kadar. Beni oyalayansa klasikleşmiş bir roman... Üç noktalı bir cümlenin yine sürüklenip gittim peşinden. Oysa konuşmalıydım gerçekleri ıslatarak!''
SERAP ERSOY (Ruhum Güneşten)
2009 / ANTALYA

Serap Ersoy (Ruhum Güneşten)

Yorumlar