ZAMANSIZ YÜKLEM (VEDASIZ GİDİŞLER)

 http://www.serapersoy.com/zamansiz-yuklem-2/

ZAMANSIZ YÜKLEM

Zamansız yüklem oldum ben sende
Hayal desen aldı başını gitti, başına buyruk
Çıplak bedenin arsız hali
Bağımsız sevişgen sen gibi

Dönüşsüz yüklem oldum ben sende
Sinsi bir geceye yok doğdu
Günahsız yuttu beni içine

Noktasız ayrılıklar teselli
Benzeri vedasız gidişler
Bırak teselliyi 
Kırık camdan sızan güneş yeter

Gökkuşağının yedi rengi sen
Yedi renkli ruh, sanki balon uçtukça sönen
Sen renklere aldan, benim ''ruhum güneşten.''

Karanlığa geçiyor zaman
Bu siyah senin
Ama yak ışığını gecenin
Öyle her karanlığı cesaret bilme imha için

Bizden çıkan ben
Beni çıkaran sen eksilen de ol
Kalan sözler olsun, kalanı yazarım ben
Çalan saza söz yoksa anlamam ben o türküden

Azmaz mı gurur artık günden güne
Biraz daha koymaz mı kine, uykunun her dirilişinde
Daha ne, iki kez yüklem olmuşum ben sende
Günahsız yüklem oldum ben sende
SERAP ERSOY  (Ruhum Güneşten)

Haziran.2010 /ANTALYA

Yorumlar